På torsdag den 15:e april, kl 13.50-14.20, hos
Aktiespararnas Stora Aktie- och Fond dagen i Jönköping
kommer Kurt Larsson, försäljningschef på Tavex AB, en av Nordens största guldmynt- /tackor handlare, presentera ”Guld som investering eller försäkring?”
Nu har vi nöjet att erbjuda 50 biljetter till denna glittrande presentation utan kostnad.
Först till kvarn (genom att kontakta oss via tavex@tavex.se ) gäller.
Välkommen!
Kurt
Guldbloggen vänder sig till fritt tänkande individer som litar mer på sin egen förmåga att investera än de råd de får av medier. Guldbloggen innehåller diskussioner och synpunkter på världsekonomin som sträcker sig utöver dagens finansiella system med digitala värdepapper. Vi vill främja kloka diskussioner om andra former av investeringar som till exempel guld.
Visar inlägg med etikett Aktie- och fond dagen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Aktie- och fond dagen. Visa alla inlägg
onsdag 7 april 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)