måndag 19 juli 2010

Ett glittrande farväl

Nu är det dags att gå vidare!

Jag kommer lämna Tavex AB på fredag den 23:e juli. Trots att guldmarknaden och Tavex fortsätter växa har vi bestämt oss båda för att prova andra saker. Tavex har en ny anställd, Anna som kommer vara Tavex Marketing & Sales coordinator. Anna började hos oss den 15:e juni.

Jag kommer att återgå till den bransch som jag trivs bäst i och som är Ledarskapsutbildning. Lika viktigt som det är att ha lite guld i backfickan under dessa spännande tider tycker jag att det är minst lika viktigt att utbilda flera ledare. Världen behöver flera ledare som står för någonting, inspirerar andra till handling och skapar resultat som fungerar för alla.
Glöm aldrig "You manage things and you lead people!"

Bloggen kommer att fortsätta precis som vanligt och vi hoppas att du fortsätter följa den.

Om du har några frågor, kommentarer eller vill få kontakt med mig eller Anna kan du skicka ett e-mail till tavex@tavex.se. Vi ser fram emot ditt mail.

Slutligen vill jag tacka alla våra kunder, Tavexteamet och du kära läsare för ett fint samarbete under de senaste två åren. För mig har det varit väldigt lärorikt, spännande och det ser ut som att dessa spännande tider bara är i sin början.

Jag önskar er alla en glittrande framtid!

Kurt

Över till dig, Anna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv Kurt. Var trevligt. Lycka till i fortsättningen.
Ska fortsätta köpa guld, nu av Anna i stället.